loading...
سایت تفریحی و عاشقانه دریای غم | دانلود آهنگ غمگین پیامک عکس
آخرین ارسال های انجمن
پسر تنهایی بازدید : 62 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن !
میگه ۴۰ لیتر ؟
پـَـ نـَـ پـَـ ۴۰ تا قاشق چای خوری !

-------------------------------------------------------------

رفتم بقالی میگم پودر ماشینی دارید ؟ میگه برای ماشین لباسشویی ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برای ماشین سواری ، بریزم تو باکش هوارو کثیف نکنه !

-------------------------------------------------------

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟
میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !

------------------------------------------------------

بهش میگم آب در هاون نکوب ! میگه یعنی کار بیهوده نکنم ؟؟؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی !

--------------------------------

دوستم رفتیم بام تهران

یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین می رفت

 

دوستم می گه : اگه این کشه پاره بشه یارو بخوره زمین داغون می شه نه ؟

 

پ نه پ می خوره زمین هوا می ره نمی دونی تا کجا می ره

-------------------------------------------------------

تصادف کردم دست و پا مو گچ گرفتن رو تخت بیمارستان ولو شدم

 

رفیقم اومده می گه : خیلی صدمه دیدی؟

 

په نه په یکم فقط سرم درد می کرد گفتم کار از محکم کاری عیب نمی کنه دستو پامم گچ بگیرن یه وقت درد نگیره

--------------------------------------

نظر یادتون نره !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود حسین مظهری هستم 17 اورمیه خوش آمدید به وب سایت من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مادرانه چطور وبلاگی هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 2,091
  • بازدید کلی : 83,862
  • کدهای اختصاصی
    ایده آل ترین مرجع آموزش | دارکوب دیزاین ، شهر آموزش - آموزش وردپرس ، نیوک ،جوملا ، ویبولتین ، آموزش طراحی و گرافیک آموزش فتوشاپ فایل های پی اس دی

    صفحات پاپ آپ

    پاپ آپ

    پاپ آپ