loading...
سایت تفریحی و عاشقانه دریای غم | دانلود آهنگ غمگین پیامک عکس
آخرین ارسال های انجمن
پسر تنهایی بازدید : 91 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

معنویت
آن نیست که از دنیا و آنچه در آن است بگریزی، منزوی شوی و از همه رو بگردانی. معنویت آن است که با هر چیز و هر کس که هستی حضوری وارسته و بی‌تعلق باشی. ما باید به ذات اشیا نفوذ کنیم و در آنجا با خدا دیدار کنیم…

 

---------------------

 

میدونی محبت یعنی چی ؟
م = من
ح = حالا
ب = به یاد
ت = توام

 

---------------------

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه

 

-----------------

 

چه سخت بر من گذشت …
آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

 

----------------

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است
چرا درها به رویم سنگ سنگ است
در این دنیا ندیدم روز خوبی
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

 

-----------------------

در فریاد ساكت نگاه چشمان عاشقت چه عاشقانه یه دنیا عشق را لمس میكنم

------------------

 

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

 

----------------------------------

قسمت نشد دستشو بگیرم ، اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود حسین مظهری هستم 17 اورمیه خوش آمدید به وب سایت من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مادرانه چطور وبلاگی هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 1,984
  • بازدید کلی : 83,755
  • کدهای اختصاصی
    ایده آل ترین مرجع آموزش | دارکوب دیزاین ، شهر آموزش - آموزش وردپرس ، نیوک ،جوملا ، ویبولتین ، آموزش طراحی و گرافیک آموزش فتوشاپ فایل های پی اس دی

    صفحات پاپ آپ

    پاپ آپ

    پاپ آپ