loading...
سایت تفریحی و عاشقانه دریای غم | دانلود آهنگ غمگین پیامک عکس
آخرین ارسال های انجمن
پسر تنهایی بازدید : 48 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

تــمام ماجــرا همينجاست ;


من هســتم ...
  تو هســتي ...


من براي هيچــکس جــز تــــــو ...
 


وتــو براي هرکــسي جــز مــــــن....

====================================

"زنــدگي" و "قــهوه" ,
هــر دو "تــلخ",
"قهــوه" توســط ِ "ما" خــورده ميشود,
و "مـا"
توسط ِ "زنــدگي" . .

 

===========================

 


خــدايا !
تــو کــه تــو گوشــت هــدفون گذاشــتي،نــمي شنوي مــا چــي ميگيم !
حــداقل بگــو چي گوش ميــدي ؟؟؟

=====================

دیوانه نیستم !

فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

 

 

 

-======================================

 

.

از لحظه ای که چشم باز میکنم

کار شروع میشود

نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن

قلب … چشم … گوش …

مبادا ذره ای

از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

==========================

با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !

 

==============================

 

فقط که زخم ها نیستند...!
گاهی کسی
چنان نرم به تنت دست می کشد
که جایش تا ابد روی پوستت می ماند.

====================

جمع آوری شده از سایت های مختلف ایرانی

 

====================

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود حسین مظهری هستم 17 اورمیه خوش آمدید به وب سایت من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مادرانه چطور وبلاگی هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 1,976
  • بازدید کلی : 83,747
  • کدهای اختصاصی
    ایده آل ترین مرجع آموزش | دارکوب دیزاین ، شهر آموزش - آموزش وردپرس ، نیوک ،جوملا ، ویبولتین ، آموزش طراحی و گرافیک آموزش فتوشاپ فایل های پی اس دی

    صفحات پاپ آپ

    پاپ آپ

    پاپ آپ