loading...
سایت تفریحی و عاشقانه دریای غم | دانلود آهنگ غمگین پیامک عکس
آخرین ارسال های انجمن
پسر تنهایی بازدید : 76 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

سیلی واقعیت رو درست اون موقع خوردم که وسط زیباترین رویا بودم…

 

============

 


دخترک رفت ولی زیر لب این را گفت “او یقینا پی معشوق خودش می اید؛
پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود “مطمنا که پشیمان شده برمیگردد”
عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز

 

---======================

 

 

کفش هایم را نده، پا برهنه میروم تا در تنهایی خود با نگاه کردن به پاهایم عبرت بگیرم که من کجا و تو کجا…!
========================

خیلی دوست دارم بدونم!!
آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران میکنی
آنگاه که شمع امید کسی را خاموش میکنی
آنگاه که حتی گوشت رامیبندی تاصدای خردشدن غرورش را نشنوی…
آنگاه که خدارا میبینی و بنده ی خدارا نادیده میگیری
میخواهم بدانم
دستانت را به سوی کدام آسمان دراز میکنی
تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟؟!!
===============

من کر نیستم
فقط از وقتی صدایت را شنیدم
دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست…
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود حسین مظهری هستم 17 اورمیه خوش آمدید به وب سایت من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مادرانه چطور وبلاگی هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 717
  • بازدید سال : 2,227
  • بازدید کلی : 83,998
  • کدهای اختصاصی
    ایده آل ترین مرجع آموزش | دارکوب دیزاین ، شهر آموزش - آموزش وردپرس ، نیوک ،جوملا ، ویبولتین ، آموزش طراحی و گرافیک آموزش فتوشاپ فایل های پی اس دی

    صفحات پاپ آپ

    پاپ آپ

    پاپ آپ