loading...
سایت تفریحی و عاشقانه دریای غم | دانلود آهنگ غمگین پیامک عکس
آخرین ارسال های انجمن
پسر تنهایی بازدید : 62 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

Iman Gholami Sakhte دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی با نام سخته

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی با نام سخته با بالاترین کیفیت

ترانه : امیر کیانی ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی با نام سخته :

سخته نبوده تو سخته یه زخم بی مرحم

یه درد تکراری تو یک جهان آدم

بفهمی که بازم یکی و کم داری

تو نیستی و هوا هوای بی کسی

هوای قلبم و نداره هیچ کسی

نداره هیچ کسی

تو نیستی و منم اسیر دستتم

چرا به داد من به من نمیرسی

به من نمیرسی ، به من نمیرسی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی با نام سخته

♫♫♫♫♫♫

سخته نباشه یک دونه برای وقتایی که اشک و غم داری

چه سخته تنهایی برای وقتایی که اونو کم داری

تو نیستی و هوا هوای بی کسی

هوای قلبم و نداره هیچ کسی

نداره هیچ کسی

تو نیستی و منم اسیر دستتم

چرا به داد من به من نمیرسی

به من نمیرسی ، به من نمیرسی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی سخته

♫♫♫♫♫♫

تو نیستی و هوا هوای بی کسی

هوای قلبم و نداره هیچ کسی

نداره هیچ کسی

تو نیستی و منم اسیر دستتم

چرا به داد من به من نمیرسی

به من نمیرسی ، به من نمیرسی

 

 

 ---- دانلود اهنگ  در ادامه مطلب ----

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی با نام سخته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود حسین مظهری هستم 17 اورمیه خوش آمدید به وب سایت من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مادرانه چطور وبلاگی هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 2,076
  • بازدید کلی : 83,847
  • کدهای اختصاصی
    ایده آل ترین مرجع آموزش | دارکوب دیزاین ، شهر آموزش - آموزش وردپرس ، نیوک ،جوملا ، ویبولتین ، آموزش طراحی و گرافیک آموزش فتوشاپ فایل های پی اس دی

    صفحات پاپ آپ

    پاپ آپ

    پاپ آپ