loading...
سایت تفریحی و عاشقانه دریای غم | دانلود آهنگ غمگین پیامک عکس
آخرین ارسال های انجمن
پسر تنهایی بازدید : 56 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (2)

 

رفتم بیمارستان ملاقات عموم گل بردم میگه برای مریضتون اوردی میگم پ ن پ اومدم خاستگاری ببینم جواب مثبتو میدن بهشون گل رو بدم

                                      &&&&&&&

 

ابروی خر رو برداری آهو میشه؟نه خدایی میشه؟نمیشه دیگه؟
نکن برادر من!نکن!  
                                        &&&&&&

 

خدایا فقط قیمت پسته رو برگردون قول میدم پسته های در بسته رو هم بخورم!

 

                                          &&&&&&

 

تو هواپیما نشستم دارم دعا می خونم . بغل دستیم میگه دعا می کنی سالم برسی ؟  میگم : پ ن پ دوست دارم صحنه ی سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم دعا می کنم سقوط کنیم !

 

^&&&&&&&

 

بد جوری تو دلم نشستی.
پاشو درست بشین .

 

                                      &&&&&&&

 

یارو میره خواستگاری میگه پسته فروشم ، پراید هم دارم ؛

 

تحقیق میکنن گندش درمیاد که دکتره ! 

 

.

 

.

 

.

 

آدم باید یکی رو داشته باشه !

 

ساعت دو نصفه شب بهش اس ام اس بزنه ،

 

بگه دلم گرفته … اونم بگه خفه شو

&&&&

 


یارو میره خواستگاری، از دختره خوشش نمیاد، به بابای عروس میگه: ما میریم یه دور میزنیم، بر می‌گردیم !

 

                                                           &&&&

 

غضنفر ازژاپن برمیگرده.بهش میگن اونجامشکل زبان نداشتی؟میگه:من نه ولی ژاپنی هاچرا !
                                        &&&&&

 

به غضنفرمیگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

 

|                                     &&&&& 

 

به غضنفر میگن : با لوستر جمله بسازد ‌میگه : من ۳ تا دختر دارم یکی از یکی لوستر

 

                                        &&&&

 

به غضنفر میگن : سگتون بچه ی ما را گاز گرفته . میگه : اولا سگ ما گاز نمیگیره . دوما سگ ما همیشه بسته است . سوما ما سگ نداریم !

 

                                    &&&&&

 

غضنفر زنگ می زنه فرودگاه و می گه: شیراز تا تهران چقدر راهه؟ کارمنده می گه: یه لحظه… غضنفر می گه: خیلی ممنون! و قطع می کنه.

 

                                    &&&&&

 

اصفهانیه با برق همسایه شون خود کشی می کنه

 

                                     &&&&&

 

به غضنفر می گن چرا نماز نمی خونی؟ می گه حفظم برای چی بخونم  

 

                                &&&&&&

 

زنه به مرده میگه توبیشتر از چهره ام خوشت میاد از اندامم.

 

مرده میگه من بیشتر از اعتماد به نفست خوشم میاد.!!!

 

 

 

 

 

یه روز یه غضنفر میره ساندویچی میگه آقا یه ساندویچ کالباس بده ولی برام خیارشور نذار.از قضا یارو ساندویچی هم ترک بوده میگه:ببخشید خیارشور ندارم میخوای گوجه نذارم؟

 

غضنفر زنگ می‌زنه ۱۱۰ میگه: گاز، کلاچ، ترمز، فرمون، ترمزدستی و دنده ماشین منو دزدیدند، پلیسه میگه: ببخشید، شما ترک هستید؟ یارو میگه: آره، چطور مگه؟ پلیسه میگه: هیچی، پاشو برو جلو بشین

 

                                        &&&&

 

از غضنفر پرسیدن نظرت راجع به گل چیه؟ میگه: گل خیلی زیباست, خیلی خوش عطره, اصلآ حدیث داریم: گل هوالله احد 

 

                                     &&&&&&

 

غضنفر زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه

 

                                 &&&&

 

یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، گذاشتم رو ترازو جعبه رو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟!
گفتم : پَ نه پَ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم !

 

                                             &&&&&

 

میازار موری که دانه کش است    بترس از عمو یش که چاقو کش است

 

                                          &&&&&

 

میخوام واسه دوستم آهنگ ببرم میگه: میریزی تو فلش میاری؟
گفتم: پ ن پ میریزم تو نایلون. فقط خدا کنه نایلونش سوراخ نباشه.

 

                                            &&&&&

 

رفتم یه مغازه لوازم ورزشی گفتم ببخشید اقا كش دارید؟؟؟
گفت:كش ورزشی؟؟؟؟؟
گفتم: پ ن پ كش شلوار
یكم نگام كرد خندید رفت واسم اورد
گفتم این كش ورزشیه؟؟؟
گفت:پ ن پ كش شلواره

 

به مادرم می گم یه لیوان آب بده می گه تشنه ته؟! می گم پـَـ نـَـ پـَـ گرممه می خوام برم توش شنا کنم!

 

                             &&&&&&

 

به یارو میگن با پ جمله بساز:
میگه پ نه پ
میگن مگه پ ن پ جملس؟
میگه:پ نه پ

 

                              &&&&&&

 

رفتم نونوایی گفتم نیم  کیلو خمیر بده.
گفته: خمیر نون؟
گفتم:پ نه پ خمیر دندون.برای دندونام می خوام.

 

                            &&&&&&

 

چادر انداختم روم بخوابم مامانم میگه میخوای بخوابی؟ میگم پ ن پ دارم واسه مراسم قاشق زنی چهار شنبه سوری اماده میشم.
                                        &&&&&&

=============================

لطفا هنگام کپی منبع رو هم تو سایت یا وبلاگتون ذکر نمایید

با تشکر مدیریت

ew6n@yahoo.com

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farzad در تاریخ 1393/01/23 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز شکلک
اگه با سیستم های کسب درآمد پاپ آپ آشنایی داری
بهت پیشنهاد میکنم از این سایت استفاده کنی
این سایت از همه لحاظ خیلی خوبه
تو شمارش آی پی ها حرف نداره
اینجوری نیست که یکی بشماره سه تا رو نشماره
هر آی پی هم 120 ریال محاسبه میکنه
شکلک سال خوبی داشته باشی

این نظر توسط ayda در تاریخ 1393/01/23 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
امیدورام سال خوبی داشته باشی
یه سایت کسب درآمد میخوام بهت پیشنهاد بدم
هر بازدیدکننده ای که وارد سایت بشه و پاپ آپ براش باز بشه
120 ریال بهت میده
حتمی امتحانش کن شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود حسین مظهری هستم 17 اورمیه خوش آمدید به وب سایت من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مادرانه چطور وبلاگی هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 887
  • بازدید سال : 2,397
  • بازدید کلی : 84,168
  • کدهای اختصاصی
    ایده آل ترین مرجع آموزش | دارکوب دیزاین ، شهر آموزش - آموزش وردپرس ، نیوک ،جوملا ، ویبولتین ، آموزش طراحی و گرافیک آموزش فتوشاپ فایل های پی اس دی

    صفحات پاپ آپ

    پاپ آپ

    پاپ آپ