loading...
سایت تفریحی و عاشقانه دریای غم | دانلود آهنگ غمگین پیامک عکس
آخرین ارسال های انجمن
پسر تنهایی بازدید : 98 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است !

دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ،
و از آن لذت برد … !!!

 

======

 

جای خالیت را نه سیگار پر میکند، نه قلیون و نه قهوه و نه حتی کتاب
.
.
.
.
ولی اون دوستت بود قد بلنده چشم و ابرو مشکیه. اون شاید یه کارایی بتونه بکنه!!!

=====

حیف از بال کبوتر که گداخت
زیر آوار تن گرم گناه
حیف از عمر عزیز
که تلف شد زیر یک بار گناه
حیف از لحظه خوب پرواز که نفهمیدیم و از یاد پرید
و گذشت لحظه بیدار گناه
زیر یک فکر غریب
گشت آلوده سر انگشت تنم
با تن گمشده
حیف از پاکی ما
که فقط لذت تردیدش را من و تو فهمیدیم
حیف از بال کبوتر که گداخت
در سراب و رویا
و نفهمیدیم و از یاد پرید

 

====

پـــــرواز را دوســــت دارم

وقتـــــے

از ارتفاعــــات لبانــــــت

به عمــــق آغوشـــت سقـــوط میکنــــم

چـــه سقــــوط دلنشینــــے

راستــــے میسدانستــــے

پــــرواز را تـــو یـــادم دادے؟؟!

 

=====

 

دلم میخواهد بروم یه جائی
دور
دور
دور
انقدر که
وقتی سراغم را نمیگیری
تقصیر قاصدک بیندازم
انقدر که ..
.

دل است دیگر ..
ساده باور میکند
عاشق می شود
ساده
میشکند .....
====
توازجنس پاییزی یا پاییزازجنس تو
که من زنده میشوم درهوای پاییزی
همانطورکه زنده میشوم درهوای نفسهای تو
==================================
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود حسین مظهری هستم 17 اورمیه خوش آمدید به وب سایت من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ مادرانه چطور وبلاگی هست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 750
  • بازدید سال : 2,260
  • بازدید کلی : 84,031
  • کدهای اختصاصی
    ایده آل ترین مرجع آموزش | دارکوب دیزاین ، شهر آموزش - آموزش وردپرس ، نیوک ،جوملا ، ویبولتین ، آموزش طراحی و گرافیک آموزش فتوشاپ فایل های پی اس دی

    صفحات پاپ آپ

    پاپ آپ

    پاپ آپ